Forex, Tőzsde Testközelböl!!!!

2010. április 4., vasárnap

Miért is kezdtem bele? Kérdezem magamatol?

Kicsit elmélázva talán azért mert az internet csodálatos világában rengetegen vannak olyanok akik álmokat árulnak jo pénzért. Biztos találkozott mindenki ilyen jelegü oldalakkal, emberekkel akik rövid idő alatt anyagi függetlenséget igérnek(Tisztelet a kivételnek). És az a legroszabb hogy nem ők tehetnek rola ugyanis ők hitböl beszélnek hittel csinálják csak arra nem jönnek rá hogy az egész ilyen jellegü dolog illuzio mint ahogy lényegében globálisan nézve maga a pénz is nem más mint egy nagy ILLUZIO.:))
Viszon a jelenelegi rendszerben a Tőke,Vagyon az ami a valodi döntési és cselekvési szabadságot és az anyagi függetlenséget hozhatja számunkra.
21 éves voltam kb mikor elkezdtem a pénz forgatni azzal a céllal hogy függetlenitsem magam mindentöl munka helytöl, fönököktöl stb és elnyerjem a valodi szabadságot aztán eltelt pár év történt sok dolog és rájöttem: A CÉl csak részben fontos ami igazán számít az az út amig odáig eljutsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Magamról

Üdv mindenkinek aki megtisztelt és elágatott a blogomra. Magamrol: 28 éves vagyok és 6 éve foglalkozom tözsdével, banközi devizapiaccal(forex), befektetésekkel. Blogom célja ezen a területen a felgyülemlett tudásom tapasztalatom megosztása.